به منظور آشنایی با محیط کار و تعمیق روابط ، اعضای خانواده ی کارکنان از نیروگاه بازدید به عمل آوردند .

به گزارش دفتر روابط عمومی در این دیدار که با هدف تعامل بیشتر خانواده ها با یک دیگر و آشنایی با محیط نیروگاه انجام شد . بازدیدکنندگان از نزدیک با چرخه ی تولید انرژی و انتقال آن به شبکه ی سراسری برق آشنا شدند .  

بنابراین گزارش در ابتدای ورود بازدیدکنندگان به نیروگاه ، علی اکبریان مدیر دفتر روابط عمومی توضیحاتی پیرامون ساختار صنعت برق ایران و شرکت ارایه کرد در ادامه ی برنامه ، خانواده ها با بازدید از اتاق فرمان و تجهیزات سالن توربین نیروگاه بخار و ارایه توضیحاتی فنی توسط یکی از کارشناسان مربوطه ، از نزدیک با نحوه ی کنترل تولید برق در این بخش از نیروگاه آشنا شدند .

این گزارش می افزاید ، پس از ورود میهمانان به نیروگاه سیکل ترکیبی وکلیپی از تمام واحدها از طریق پرده نمایش در سالن اجتماعات نیروگاه برای حضار پخش گردید .

این بازدید با صرف ناهار در فضای صمیمانه خاتمه یافت . در تکمیل خبر فوق افزوده شده ، برنامه بازدید خانواده ها با توجه به درخواست هایی که کارکنان به دفتر روابط عمومی ارسال نموده اند وهم چنین پیگیری های مستمرمشاور مدیر عامل در امور بانوان صورت گرفت . انجام این قبیل بازدیدها با برنامه ریزی و هماهنگی بهتر در آینده نیر ادامه خواهد یافت .

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir