مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مدیریت تولید برق یزد برگزار شد .

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت مدیریت تولید برق یزد در محل سالن کنفرانس نیروگاه با حضور مدیر کل دفتر مرکزی حراست توانیر و مدیر کل حراست استان ، مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت در روز چهارشنبه ۹۴/۸/۶ در محل سالن کنفرانس نیروگاه برگزار شد.  

مهندس جعفری مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم به مهمانان و با اشاره به وظایف حساس و خطیر حراست بیان داشت این دفتر باید با در نظرگرفتن منشور اخلاقی خود ، حفظ صیانت و کرامت شخصی کارکنان ، اهتمام در حفظ اسرار و آبروی افراد داشته باشد و با تدبیر موجب رفع کمبودها و موانع شود . وی هم چنین با تشکر ویژه از مهندس حسینی روش مدیر سابق دفتر حراست از زحمات و تلاش های او در مدت تصدی مدیر دفتر حراست تشکر و قدردانی نمود و مهندس تجدد را فردی دلسوز و با تجربه در این زمینه معرفی و آرزوی موفقیت برای وی در مدت تصدی این پست نمود .

آقای افراز مدیر کل دفتر حراست توانیر نیز با تشکر از کلیه کارکنان نیروگاه که با زحمات شبانه روزی خود پیک بار تابستان امسال را به خوبی پشت سر گذاشتند با اشاره به وظایف اصلی حراست برای رسیدن به اهداف اصلی که همانا تغییر دیدگاه افراد نسبت به این دفتر و افزایش حسن نیت افراد می باشد تلاش نمایند.

وی در این راستا اذعان کرد : حراست با داشتن تخصص و استفاده از نیروهای کارشناس خود باید اطمینان و نگرش مثبت سایرین را به خود جلب و اختلال هایی را که ممکن است جامعه یا سازمان را تهدید کند شناسایی و در جهت رفع آن کوشا باشد .

در ادامه مدیر حراست کل استان گفت : حراست دارای وظایف مهمی است که باید با دقت بالایی این وظایف به نحو احسن انجام شود .

گفتنی است با اهدا لوح تقدیر از زحمات مهندس حسینی روش تقدیر به عمل آمد و حکم انتصاب مهندس تجدد به عنوان مدیر جدید دفتر حراست اعطا گردید .

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir