بازديد معاون هماهنگي توليد شركت توانير و هيئت همراه از نيروگاه سيكل تركيبي يزد

مهندس پيشاهنگ معاون هماهنگي توليد شركت توانير به همراه هيتي از نيروگاه سيكل تركيبي يزد بازديد نمود .  

به گزارش روابط عمومي شركت مديريت توليد برق يزد ، در ابتداي اين ديدار مهندس جعفري مديرعامل نيروگاه گزارشي از وضعيت شركت ، توليد مولدها و هم چنين برنامه هاي تعميرات سال جاري و آينده را در ارائه تصويري از تلاش هاي همكاران در انجام دادن وظايف محوله براي به ثمر رسيدن و تحقق يافتن اهداف شركت مديريت توليد برق يزد بيان نمود . در ادامه مهندس صباغ زادگان مدير عامل شركت برق منطقه اي يزد ، آمار ميزان توليد و مصرف انرژي استان و نيز اقدامات صورت گرفته براي تهيه و تامين تجهيزات و لوازم يدكي جهت اجراي به موقع تعميرات اساسي را در گزارشي كوتاه بيان نمود .

مهندس پيشاهنگ ضمن تشكر از تلاش و كوشش مديريت و كاركنان نيروگاه سيكل تركيبي يزد در استمرار توليد برق مطمئن ، خطاب به مديران و كاركنان اين شركت گفت : نيروگاه يزد در صنعت برق كشور به عنوان يكي از نيروگاه هاي نمونه كشور محسوب و از جايگاه بسيار خوبي برخوردار است .

اين گزارش مي افزايد ، در ادامه نشست اين بازديد ، مواردي در خصوص بهره برداري ، تعميرات و تامين قطعات يدكي از سوي معاونان و مديران نيروگاه عنوان گرديد و مهندس پيشاهنگ بر بازديد به موقع مولدها و هم چنين آمادگي كامل آن ها تا قبل از پيك بار سال آينده تاكيد نمود . در ادامه و با حضور معاونان و مديران شركت ، مهندس پيشاهنگ مواردي را در خصوص ارزش ها و حفظ نيروي انساني به ويژه بهره برداري ، تعميرات و تامين قطعات يدكي مولدها مطرح نمود .

در انتها ، معاون هماهنگي توليد توانير و هيئت همراه ضمن بازديد از بخش هاي مختلف نيروگاه هاي بخار و سيكل تركيبي از نزديك فعاليت هاي انجام شده در خصوص تعميرات اساسي واحد G15  نيروگاه را مورد بازديد قرار دادند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir