در راستای آشنایی با سختی های تولید برق در نیروگاه صورت گرفت؛

بازدید مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد از نیروگاه سیکل ترکیبی

مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان یزد از نیروگاه سیکل ترکیبی یزد بازدید کردند  

      به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز یزد ضمن بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با روند تولید برق آشنا شدند. در این بازدید که با رویکرد مدیریت مصرف بهینه انرژی و صرفه جویی در مصرف برق برگزار شد، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اشاره به برنامه تعمیراتی مولدهای گازی و بخار نیروگاه بیان داشت: در حال حاضر طبق دستور دیسپاچینگ ملی مولدهای بخش گاز و بخار نیروگاه در دست تعمیر هستند که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری آماده تولید برق پایدار در پیک بار تابستان پیش رو خواهند شد.

سید محمد حسن جمال الدینی با اشاره به  اینکه اوج پیک بار کشور  در سال گذشته به میزان 68 هزار مگاوات بوده افزود، خوشبختانه ۹۸ درصد نیروگاه‎های حرارتی کشور، این اوج بار را تامین کردند.

در حاشیه این بازدید، مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز استان در نشستی با مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد، در خصوص چگونگی فعالیت های فیمابین و استفاده از ظرفیت های صدا و سیمای مرکز یزد در نشان دادن سختی های تولید برق با رویکرد فرهنگ سازی مدیریت مصرف به مردم استان ، بحث و بررسی و تبادل نظر گردید.

خاطر نشان می گردد، نیروگاه سیکل ترکیبی یزد به عنوان بزرگترین نیروگاه در منطقه جنوب شرق کشور نقش بسزایی در تولید برق و پایداری برق شبکه دارد.

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir