بهره برداری از سه پروژه ساخت داخل شرکت مدیریت تولید برق یزد

طراحی، ساخت و نصب محفظه فیلتر گازوییل برای مولدهای V94.2 (آنسالدو)، مولدهای GEF9 و نیز محفظه فیلتر گاز برای برنرهای هر دو بویلر مولد S2 در شرکت مدیریت تولید برق یزد با موفقیت انجام شد.  

به همت و تلاش کارکنان تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق یزد، محفظه فیلتر گازوییل فشار ضعیف برای مولدهای V94.2 (آنسالدو) با ۳ برابر ظرفیت و با قیمتی کمتر از یکدهم مشابه خارجی آن ساخته شد. نصب این محفظه ضمن افزایش ضریب پایداری مولدها موجب شده تا دفعات تعویض فیلترها به طرز محسوسی کاهش پیدا کند. فیلترهای گازوییل مولدهای V92.2(آنسالدو) به دلیل کوچک بودن محفظه فیلتر به صورت مداوم نیاز به تعویض داشتند که این امر مشکلات زیادی را بوجود می آورد.

همچنین از آنجا که در طراحی اولیه مولدهای GE-F9 تنها یکعدد محفظه فیلتر فشار قوی سوخت مایع در نظر گرفته شده و تعویض این فیلتر مستلزم چنج سوخت یا توقف مولد می باشد، طراحی و ساخت محفظه دوم فیلتر فشار قوی سوخت مایع به منظور بالابردن ضریب اطمینان این مولدها، در دستور کار واحد تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق یزد قرار گرفت. این محفظه در بازدید دوره ای زمستان 93 روی هردو مولد F9 این شرکت نصب و با موفقیت تست شد.

محصول دیگری که توسط کارشناسان شرکت مدیریت تولید برق یزد طراحی و ساخته شد، محفظه فیلتر گاز برای برنرهای هر دو بویلر مولد بخار این شرکت است. از آنجا که در مسیر سوخت گاز برنرهای بویلرهای مولد S2 نیروگاه سیکل ترکیبی یزد فیلتری درنظر گرفته نشده و آلودگی های گاز منجر به ایجاد اشکال در عملکرد تجهیزات کنترلی مسیر گاز می شد، این فیلتر طراحی، ساخت و نصب گردید که منجر به بهبود عملکرد تجهیزات می شود.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir