تقدیر وزیر و معاون برق و انرژی وزارت نیرو از مدیرکل و کارکنان روابط عمومی

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو با ارسال تقدیرنامه ای از اقدامات ارزنده حسین طارمی، مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت در طی برگزاری بیست و سومین نمایشگاه و نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق قدردانی کرد.  

به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین الملل، همچنین همایون حائری، معاون برق و انرژی وزیر نیرو هم با ارسال تقدیرنامه هایی جداگانه از کارکنان دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خانم ها زهرا جعفری، مریم کرمی و آقایان فرهاد پورعسگر پرست، حسین شیردل، ناصر رضائی، رسول صادقی، حمیدرضا خنجری، مهدی بابایی، سید محمد سالاری، حمید قربان آهی و محمد شهبازیان تقدیر کرد.
گفتنی است، علی اکبر کاظمی، مدیرکل دفتر روابط عمومی وزارت نیرو با حضور در شرکت برق حرارتی و اهدای تقدیرنامه های وزیر و معاون برق و انرژی وزارت نیرو به کارکنان دفتر روابط عمومی جهت اقدامات شایسته ایشان در طول برگزاری بیست و سومین نمایشگاه و نخستین جشنواره و فن بازار صنعت برق، توجه ویژه به پژوهش در دفاتر روابط عمومی را امری ضروری دانست و نسبت به تداوم انجام امور برنامه ریزی شده جهت تنویر افکار عمومی نسبت به تولید برق ابراز امیدواری کرد.

متن تقدیرنامه وزیر نیرو خطاب به مدیرکل دفتر روابط عمومی به شرح زیر است:
توسعه، رشد و اعتلای زیست بوم نوآوری نیرو، نیازمند افرادی متخصص، دلسوز و آگاه از مسائل نوآورانه است. از بسترهای موثر در این زمینه، فن بازارها هستند که برگزاری نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، فرصت مناسبی فراهم نمود تا فرایند ایده تا بازار صنعت برق در یک نگاه دنبال شود. این رویداد توانست شرکت های فناور و دانش بنیان و جامعه اساتید دانشگاهی، دانشجویان و نخبگان کشور را به خوبی همرسانی کند. لازم می دانم از تلاش های متعهدانه جنابعالی در به ثمر نشستن شایسته این رویداد تقدیر کنم. امید است در پناه خداوند متعال، شاهد به بار نشستن حاصل این زحمات در پیشرفت و درخشش صنعت برق کشور باشیم.
علی اکبر محرابیان وزیر نیرو
 
منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir