مراسم تجلیل از ایثارگران نیروگاه یزد

طی مراسمی با حضور مشاور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی برق حرارتی در امور ایثارگران از ایثارگران نمونه شرکت تجلیل شد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، در ابتدای این مراسم، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و تسلیت ایام فاطمیه، بخشی از فعالیت های شرکت را تشریح کرد.

سید محمد حسن جمال الدینی، ضمن اشاره به افزایش تولید برق در 6 ماهه دوم سال جاری به میزان 19 تا 20 درصد، شکست رکورد تولید برق در تیر و مرداد ماه سال جاری به نسبت مشابه از سال 96 تا کنون را از موفقیت های شرکت دانست.

وی در ادامه، ساخت 85 قطعه از قطعات نیروگاهی توسط همکاران نیروگاه یزد را از مهمترین فعالیت های ساخت داخل دانست.

ایشان در جمع ایثارگران و خانواده شهدا با بیان اینکه همه ما باید مدیون خانواده شهداء و ایثارگران باشیم تا پرچم سرخ حسینی و پرچم سبز مهدوی برفراشته بماند گفت؛ ایثارگران با اهداء فرهنگ شهادت موجب گسترش معنویت و اسلام ناب در جامعه هستند.

در ادامه محمودیان، مشاور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی برق حرارتی در امور ایثارگران در خصوص شأن و مقام ایثارگران مطالبی ایراد نمود.

ایشان ایثارگران را قشری از جامعه دانست که بیش از سهم خودشان تلاش کردند و کم تر از حقشان طلب کردند و شهیدانی هستند که هر روز شهید می شوند.

وی با اشاره به ایثارگری رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، حماسه رزمندگان در جبهه عزه و فلسطین را مقدس دانست و از ایثارگران خواست تا با برنامه ریزی دقیق  کارهای ارزشمندی را در آینده انجام دهند.

محمودیان با اشاره به برگزاری جشنواره نخبگان و جشنواره ثبت خاطرات ایثارگران از همکاران ایثارگر شرکت خواست تا افتخارات و جان فشانی های ایثارگران را به عرصه نمایش بگذارند.

در این مراسم همکاران ایثارگر شرکت، مشکلات و مسائل مربوط به ایثارگران را مطرح کردند .

در پایان ، با اهداء لوح تقدیر از همکاران ایثارگر شرکت تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir