آیین تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای صنعت آب و برق استان یزد

با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران از خانواده شهدای صنعت آب و برق استان تجلیل شد  

آیین یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای صنعت آب و برق استان یزد و تکریم از ایثارگران این صنعت با حضور محمد شهرابی فراهانی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران،‌ حجت‌الاسلام رضا کاکاوند مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر، سید یعقوب محمد مرادی مشاور سابق وزیر نیرو در امور ایثارگران، مدیران عامل صنعت آب و برق استان، جمعی از مسئولین کشوری و استانی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق یزد در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، محمد شهرابی فراهانی در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت‌های مؤثر و همراهی‌های انجام‌شده توسط صنعت آب و برق استان یزد در امور دینی، فرهنگی و ایثارگری قدردانی کرده و با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در این مراسم؛ افزود: اقدام گروه‌های تفحص در پیدا کردن پیکر مقدس شهدا اقدامی بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: موضوع غزه و فلسطین اکنون برای ما موضوع مهمی است؛ چراکه با کینه‌توزی اسراییل و امریکا که مدعی حقوق بشر هستند،‌ یک جنایت و حق کشی بزرگ رقم خورد و قلب هر انسانی را به درد  آورد.

حجت‌الاسلام رضا کاکاوند نیز در این مراسم با بیان اینکه کشور پیش از انقلاب ۵۷ در حال حرکت به سمت سقوط و انحطاط بود؛‌ تصریح کرد:‌ باهمت و به برکت خون جوانان این مرزوبوم،‌ ایران عزیز اسلامی نجات پیدا کرد و حفظ شد.

وی افزود: وقتی به سرگذشت ۸ سال دفاع مقدس می‌نگریم درمی‌یابیم که هر خانواده و هر فرد در این جریان، دنیایی از اخلاص، غرور و استقامت را داشتند که با حفظ روحیه استقامت خود باعث شدند دشمنان  بفهمند نمی‌توانند ایران را با جنگ سخت نابود کنند و باید برای اهداف شوم خود از جنگ نرم استفاده کنند.

گفتنی است حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مراسم گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق استان، زینت‌بخش این مراسم بود.

در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های سیدیعقوب محمد مرادی مشاور سابق وزیر نیرو در امور ایثارگران، از ایثارگران شرکت های زیرمجموعه صنعت آب و برق استان یزد نیز قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir