برگزاری یادواره شهید القدس، شهید حاج قاسم سلیمانی در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات و گردان حضرت قائم استان یزد و همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، یادواره این شهید بزرگوار در محل نیروگاه یزد برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، سید محمد حسن جمال الدینی، مدیر عامل نیروگاه در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و تولد رهبر کبیر انقلاب (ره) از سردار سلیمانی به عنوان الگوی مقاومت یاد کرد و یاد خاطره این شهیدالقدس و سردار دلها  را گرامی داشت.

 ایشان در ادامه با اشاره به ظرفیت نصب شده نیروگاه سیکل ترکیبی یزد بر افزایش تولید برق در سال جاری اشاره و تأکید کرد که رکورد 8 ساله تولید برق شکسته شد.

ایشان با توجه به لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف برق در پیک بار از حاضرین در جلسه خواست تا سفیران تولید برق باشند .

در ادامه این مراسم، سرهنگ میرحسینی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) و سرهنگ دهقانی، معاون سیاسی سپاه الغدیر استان یزد به ایراد سخن پرداختند.

در پایان این یادواره که با حضور بیش 100 نفر از فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه قائم و اعضای گردان برگزار شد، لوح تقدیر از طرف استاندار یزد به جهت انجام فعالیت های بسیار خوب و گسترده نیروگاه در حوزه بسیج توسط مشاور امور ایثارگران استاندار به سید محمد حسن جمال الدینی اهداء شد.

خاطر نشان می گردد قبل از شروع مراسم، به جهت آشنایی فرماندهان با سختی های تولید برق در نیروگاه و لزوم مدیریت مصرف بازدیدی از تأسیسات و تجهیزات نیروگاه انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir