بازدید آقای مهندس پیشاهنگ از نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

مهندس پیشاهنگ معاون هماهنگی و نظارت بر بهره برداری شرکت توانیر و هیئت همراه از نیروگاه سیکل ترکیبی یزد بازدید به عمل آورد .  

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد ، در این بازدید معاون هماهنگی و نظارت بر بهره برداری شرکت توانیر از روند تعمیرات مولد G14نیروگاه بازدید کرد . در ادامه این بازدید ، جلسه مشترکی با حضور مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت مدیریت تولید با آقای مهندس پیشاهنگ و هیئت همراه برگزار شد که در آن مهندس جعفری مدیر عامل نیروگاه ضمن ارایه گزارشی از کاهش خروج اضطراری مولدها در پیک بار تابستان ۹۴ به ۲ درصد ، افزایش راندمان به ۲۸/۴۶ درصد, انجام پروژه افزایش ۵ تا ۷ مگاواتی تولید مولدهای v94.2 با تغییر زاویه IGV و انجام به موقع تعمیرات مولدها ,از پشتیبانی و حمایت بی دریغ آقای مهندس پیشاهنگ تشکر نمود .

در ادامه معاون هماهنگی و نظارت بر بهره برداری شرکت توانیر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)  با اعلام این که میزان آمادگی نیروگاه ها در پیک بار تابستان سال ۹۴ به ۹۷ درصد رسیده ، پیش بینی می شود  که در سال ۹۵ با رشد ۷ درصدی نیازمصرف و ذخیره گردان ، نیاز به ۵۵ هزار مگاوات در پیک بار تابستان خواهیم داشت .

وی بر افزایش راندمان نیروگاه ها و صرفه جویی در آب تاکید نمود و در ادامه ضمن اعلام این که منابع انسانی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه بالقوه و بالفعل صنعت برق کشور می باشد ، درایت و تیزهوشی را از خصیصه های مهم منابع انسانی دانست که سال های بحران و تحریم را با عزت و اقتدار پشت سر گذاشت .

در پایان آقای مهندس پیشاهنگ ضمن تشکر از مسئولان و کارکنان نیروگاه یزد ، از داشتن تخصص ، وجدان کاری و اخلاق مداری که منجر به ارتقا جایگاه این نیروگاه در بین سایر نیروگاه های کشور گردیده قدردانی نمود.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir