بازدید معاونت راهبری تولید شرکت برق حرارتی کشور از نیروگاه سیکل ترکیبی یزد.

مهندس عبدالرسول پیشاهنگ، معاونت راهبری تولید شرکت برق حرارتی کشور از محل نیروگاه سیکل ترکیبی یزد بازدید کرد.  

بازدید معاونت راهبری تولید شرکت برق حرارتی کشور از نیروگاه سیکل ترکیبی یزد.

مهندس عبدالرسول پیشاهنگ، معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی کشور از محل نیروگاه سیکل ترکیبی یزد بازدید کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، آقای مهندس پیشاهنگ در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با حضور در محل اتاق فرمان مولدهای آلستوم از نزدیک در جریان عملکرد سیستم دیتالاگر (ثبت داده ها) این مولدها که توسط همکاران نیروگاه یزد برای اولین بار در سطح کشور طراحی و به بهره برداری رسیده است قرار گرفت.

در ادامه این بازدید و در نشستی مشترک ، مهندس جعفری مدیر عامل نیروگاه یزد در خصوص کاهش خروج اضطراری مولدها نسبت به سال گذشته، صرفه جویی در مصرف  آب و جلوگیری از هدر رفتن بیش از ۱۷۰ مترمکعب، آبیاری فضای سبز نیروگاه با آب تصفیه شده از پساب شیمی و رعایت موارد ایمنی، گزارشی ارائه داد.

مدیر عامل نیروگاه یزد در ادامه، استفاده از هِدر مشترک به منظور جلوگیری از کاهش راندمان تولید مولدها را مطرح و به قطعات ساخت داخل در نیروگاه از طرح IGV+   تا ساخت فن و چرخ دنده و دیگر تجهیزات اشاره نمود.

سپس مهندس پیشاهنگ ضمن تشکر از اقدامات و زحمات کلیه همکاران، نیروگاه یزد را مایه افتخار و سربلندی برق حرارتی دانست.

ایشان در ادامه فرمود:«درتابستان سال ۹۸ نیاز به ۶۱ هزار مگاوات انرژی می باشد که با تلاش تمام همکاران و حفظ وضعیت موجود  باید با حداکثر توان، نیروگاههای کشور را در مدار داشته باشیم و طبق استراتژی وزارت نیرو ، تابستان ۹۸ را بدون خاموشی سپری کنیم».

معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولیدبرق حرارتی کشور ضمن اشاره به این نکته که نظم در برق حرف اول را می زند، انجام به موقع و منظم تعمیرات مولدها را مورد تأکید قرار داد.

ایشان در ادامه، نیروگاه یزد را پیشگام در ساخت داخل دانسته و استفاده از توان تخصصی همکاران را در شرایط تحریم کنونی بسیار حایز اهمیت دانست.

در پایان ضمن تشکر از طراحی سیستم دیتا لاگر توسط مهندسین نیروگاه یزد، خواهان به کارگیری تمام توان همکاران و مدیران در جهت آمادگی مولدها و پایداری تولید در پیک بار تابستان آینده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir