نشست هم اندیشی مدیر عامل نیروگاه یزد با پرسنل امور بازرگانی

نشست هم اندیشی مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با پرسنل امور بازرگانی در معاونت مالی و پشتیبانی برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، نشست هم اندیشی پرسنل امور بازرگانی با هدف تعامل و هم اندیشی بیشتر با پرسنل در جهت پیشبرد اهداف شرکت با حضور کلیه همکاران امور بازرگانی و جانشین معاونت مالی و پشتیبانی و مدیر دفتر توسعه مدیریت و منابع انسانی در جوی صمیمانه با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد.
دراین نشست سید محمد حسن جمال الدینی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه همکاران در امور بازرگانی با تأکید بر مشارکت همکاران در تمام زمینه های اداری و فنی، توصیه های لازم را در جهت بهبود روند کاری شرکت به حاضرین ارائه داد.
در ابتدای این نشست ، جانشین معاونت مالی و پشتیبانی ضمن تشکر از برگزاری این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده امور بازرگانی در سال 99 ارائه داد.
مدیرعامل شرکت در ادامه بیان داشت؛ تهیه مستندات مربوط به هر فعالیت, اعمال روش صحیح در انجام خریدها، برگزاری مناقصات و استعلام ها، لزوم تعمیم سازی برای انجام بهتر کارها،توجه خاص به خریدهای مربوط به تجهیزات و قطعات مولدها و توجه بیشتر به منابع انسانی و لزوم انعکاس فعالیت ها از طریق روابط عمومی باید مدنظر همکاران امور بازرگانی و مدیران مربوطه باشد.
ایشان همچنین با بیان اهمیت موضوع رعایت کامل آیین نامه معاملات در شرکت از آن به عنوان کتاب قانون امور بازرگانی یاد کرد و با اشاره به موضوع صنعت برق در پیک بار تابستان سال جاری از مدیران و همه همکاران بازرگانی خواست تا با جدیت و تلاش مضاعف و پشتیبانی های لازم در جهت آماده سازی مولدها و تولید برق پایدار، تلاش کنند.
در پایان نقطه نظرات برخی از همکاران در جلسه مطرح و با دستور مدیرعامل مقرر شد پیگیری لازم جهت رفع مشکلات صورت پذیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir