به مناسبت روز صنعت برق صورت گرفت

دیدار مدیران عامل صنعت برق استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد

به مناسبت گرامیداشت روز صنعت برق مدیران صنعت برق استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند .  


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، سید محمد حسن جمال الدینی، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد در این دیدار ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و روز صنعت برق بیان داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی یزد با ظرفیت نصب شده 1004 مگاوات ، دارای 8 واحد تولید برق می باشد که در حال حاضر 6 واحد در مدار تولید قرار دارند و 2 واحد دیگر در دست تعمیرات می باشند که امید است تا قبل از پیک بار تابستان به شبکه سراسری برق متصل گردند.
ایشان در ادامه افزود: فرسودگی مولدهای نیروگاه باعث شده تا استفاده از توان تخصصی شرکت های داخلی در دستور کار قرار گیرد که در همین راستا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین" نامگذاری شده ، برای اولین بار در کشور سیستم راه اندازی مولدهای کرافت نیروگاه یزد با توان تخصصی شرکت دانش بنیان بهینه سازی گردد که هم اکنون در مدار تولید قرار دارد.
ایشان همچنین با اشاره به افزایش تولید 23 درصدی مولدهای نیروگاه یزد در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ابراز امیداواری کرد که تمامی مولدهای نیروگاه در تابستان پیش رو در مدار تولید قرار گیرند.
در ادامه، ناصری امام جمعه یزد و نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران ومسئولین ، روز صنعت برق را تبریک گفت و با اشاره به اینکه مصرف برق در کشور رشد داشته ، نکات مهمی را به مدیران برق استان یادآور شد.
امام جمعه یزد گفت: باید راهکارهای جدید در خصوص رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی به مردم ارائه گردد تا شاهد ارتقاء فرهنگ مصرف بهینه در بین مردم باشیم و همچنین با تأکید بر رعایت الگوی مصرف در  ادارات و نهادهای دولتی به عنوان الگوی مردم از اقدامات صورت گرفته در خصوص مدیریت مصرف و اطلاع رسانی به مردم قدردانی گردد.
خاطر نشان می گردد در ابتدای این نشست، اسدی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد گزارش کاملی از وضعیت فعلی برق استان ارائه نمود.

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir