برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و مسئولین صنعت آب و برق استان یزد

مشاور وزیر در امور فرهنگی و دینی ؛ کار و فعالیت های فرهنگی در کنار خدمت رسانی صنعت آب و برق به مردم یک امراجتناب ناپذیر است.  

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی در نشست با مدیران عامل و مسئولین امور فرهنگی آب و برق در یزد با اشاره به لزوم خدمت رسانی به مردم ، از آب و برق بعنوان 2 نعمت خدادای یاد کرد که باید به صورت مستمر تأمین شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مهاجری در ادامه افزود:

کار فرهنگی را بعنوان کار اداری نبینیم، بلکه به آن به عنوان یک کار اعتقادی و در موازات فعالیت های خدمت رسانی انجام دهیم . ایشان بیان داشت که خِرد جمعی در حوزه فرهنگی بسیار مهم است و ایجاد طرح راهیان پیشرفت را مهم خواند و گفت باید توجه خاص به فضای مجازی صورت گیرد.

اقامه نماز، وجدان کاری، نظم و مسئولیت پذیری در قبال مردم از جمله موارد مورد تاکید ایشان به مدیران عامل بود.

در این نشست مدیران عامل صنعت آب و برق استان به بیان دیدگاه های خود در حوزه کاری و امور فرهنگی پرداختند. سید محمد حسن جمال الدینی مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد از تأمین بودجه مورد نیاز برای فعالیت های فرهنگی بعنوان مهمترین چالش یاد کرد و خواستار لحاظ نمودن بودجه فرهنگی در ردیف بودجه شرکت شد.

در این نشست از رویداد مسابقه معرفی کتاب صنعت آب و برق استان رونمایی شد.

خاطر نشان می گردد مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی در ابتدای سفر به استان یزد، در اجلاس استانی نماز که در شهرستان ابرکوه برگزار شد شرکت کرد.

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir