با حضور مشاور وزیر نیرو در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد صورت گرفت

جلسه انسجام بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد با حضور مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده در نیروگاه یزد برگزار شد  

   به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، سید محمد حسن جمال الدینی در این جلسه ضمن خیر مقدم به مشاور وزیر نیرو و همراهان، گزارشی از وضعیت فعلی مولدها و شرایط بانوان شاغل در شرکت را ارائه نمود.

   مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اشاره به ساخت داخل و تحقق بیش از 108 درصدی پیش بینی تولید در سال 1401 و موفقیت‌های  نیروگاه در افزایش تولید 58 درصدی برق نسبت به سال 1400 بیان داشت، با انجام به موقع بازدید ها و تعمیرات طبق برنامه، نیروگاه آمادگی لازم جهت تولید برق پایدار در پیک بار تابستان سال جاری را خواهد داشت.

   ایشان در ادامه، فعالیت های حوزه بانوان در نیروگاه یزد را در سه محور تحکیم بنیان خانواده، اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب و مدیریت مصرف ویژه خانواده‌ها را بیان و از توجه خاص شرکت به موضوعات بانوان شاغل در نیروگاه خبر داد.

  در ادامه این جلسه مشاور وزیر نیرو در امور بانوان ضمن تشکر از برگزاری جلسات دو روزه در یزد، اقدامات صورت گرفته در حوزه بانوان در همه شرکت ها را ارزشمند دانست.

   وی، با توجه به قانون جوانی جمعیت، با بیان موضوعات و مسائل مربوط به حوزه بانوان شاغل، از ابلاغ برنامه عملیاتی وزرات نیرو در حوزه زنان خبر داد.

  خداپرست، انجام برنامه های با نشاط و ورزشی در حوزه زنان و ایجاد هویت ملی برای فرزندان را مورد تاکید قرار داد.

  ایشان توجه خاص به قانون جوانی جمعیت توسط مدیران عامل و استقرار مشاور در شرکت ها برای کمک به بانوان شاغل را خواستار شد.

  ارائه گزارش وضعیت بانوان شاغل در شرکت‌های صنعت آب و برق توسط مدیران عامل، از دیگر موضوعات این جلسه بود.

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir