در هفته صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار شد

دیدار مدیران عامل صنعت آب و برق استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند  

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، در این دیدار که همزمان با هفته صرفه جوی در مصرف آب و برق برگزار شد، ناصری نماینده ولی فقیه و اما جمعه شهر یزد ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته در این حوزه با تأکید بر انجام برنامه های لازم برای ترغیب مردم به امر صرفه جویی با اشاره به مصرف بالای انرژی در ایران و مقایسه با سایر کشورهای پرجمعیت تر از ایران، از مدیران حوزه صنعت آب و برق خواست تا با الگو برداری از سایر کشورها اقدامات مؤثر در جهت کاهش مصرف انرژی توسط مردم انجام گیرد.

امام جمعه یزد در بخشی دیگر از سخنان خود به ضابطه مند کردن و هدفمند بودن برنامه های مدیریت مصرف در بین مردم اشاره و از مدیران مسئول خواست تا در این خصوص اقدام نمایند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع مشکل آب رسانی  در روستاها، از مدیران حوزه آب خواست، برنامه ریزی در قالب مدیریت مصرف آب و ترجیحاً استفاده از آبیاری قطره ای را در دستور کار داشته باشند.

خاطر نشان می گردد در ابتدای این دیدار، اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای و رئیس انجمن انسجام بخشی مدیر ان عامل صنعت آب و برق استان یزد، گزارشی از وضعیت فعلی برق و مصرف پیک استان را ارائه و به برنامه های تشویقی مدیریت مصرف برق اشاره کرد و از مردم خواست تا از این طرح تشویقی استفاده و مصرف انرژی خود را مدیریت و پاداش بگیرند.

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir