نشست مدیر عامل با همکاران واحد HSE

به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی، نشست مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با همکاران واحد HSE برگزار شد  

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، نشست مدیر عامل با همکاران واحد HSE به مناسبت هفتم مهرماه، روز ایمنی و آتش نشانی برگزار شد.
در این نشست، سید محمد حسن جمال الدینی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز ایمنی به حاضرین ، از تلاش‌های صورت گرفته در واحد HSE  طی یکسال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی یزد در ادامه با تأکید بر لزوم حفظ آمادگی کامل تجهیزات ایمنی و آتش نشانی برای شرایط اضطراری، بر حفظ آمادگی و سلامت جسمی همکاران تأکید کرد.
ایشان با بیان اینکه "ایمنی شغل نیست، بلکه عشق است" از همکاران واحد HSE خواست تا ضمن رعایت مسائل مربوط به حفاظت فردی در سایت نیروگاه، بر عملکرد سایر همکاران فنی و پیمانکاران جهت رعایت نکات ایمنی نیز نظارت داشته باشند.
وی در ادامه بر انجام آموزش های لازم و مانورهای آمادگی تأکید و از تلاش همکاران در جهت کنترل به موقع تجهیزات آتش نشانی و پیشگیری از حوادث تشکر کرد.
در پایان این نشست مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اهداء گل و هدیه از همکاران واحد HSE تقدیر کرد. 
خاطر نشان می گردد، در ابتدای این نشست رئیس گروه HSE شرکت گزارش کاملی از وضعیت فعلی واحد ایمنی و آتش نشانی ارائه و تعدادی از همکاران، خواسته ها و موارد مربوط به کار خود را مطرح کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir