انتصاب مدیر دفتر حراست شرکت مدیریت تولید برق یزد

مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست شرکت مدیریت تولید برق یزد با حضور مدیر کل دفتر حراست شرکت مادر تخصصی برق حرارتی برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق یزد، طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر حراست شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و معاون مرکز حراست وزارت نیرو و جمعی از مدیران و کارشناسان حراست استان، سید احمد امامی به عنوان مدیر دفتر حراست شرکت مدیریت تولید برق یزد منصوب شد.

در ابتدای این مراسم، سید محمد حسن جمال الدینی ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام فاطمیه به مدعوین، گزارشی از وضعیت فعلی مولدهای نیروگاه را ارائه نمود.

مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی یزد در ادامه به شکستن رکورد تولید برق در نیروگاه یزد در 6 ماهه سال گذشته اشاره و آن را دستاوردی مهم برای شرکت دانست.

وی ضمن اعلام از انتظارات واحد حراست در زمینه های حفاظت فیزیکی، حفاظت پرسنلی و سایبری، خواستار توجه کامل به موضوعات فوق را شد.

در این نشست، توشه جو، معاون مرکز حراست وزارت نیرو به شاخص های مهم اخلاق مداری، امانت داری و مبارزه با فساد که در دستور کار دفاتر حراست قرار دارد اشاره کرد.

در ادامه، خورشیدی، مدیر کل حراست شرکت مادر تخصصی برق حرارتی ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته در نیروگاه یزد با تأسی از سخن حضرت زهرا(س) که می فرمایند: "خدایا مرا در آن کاری که مرا خلق کردی مشغول کن" از مدیران خواست تا با دقت و جدیت در وظایف محوله کوشا باشند. وی در ادامه از همکاران نیروگاه به جهت خدمت رسانی به مردم تشکر نمود.

ایشان،به ابعاد ایجاد امنیت در نیروگاهها اشاره و آن را دارای اهمیت بالا دانست و از مدیر جدید دفتر حراست نیروگاه یزد خواست تا با جدیت در این خصوص انجام وظیفه نمایند.

در پایان مراسم، حکم انتصاب سید احمد امامی به عنوان مدیر دفتر حراست، از طرف مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد به ایشان اهداء شد.

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir