پایان دومین دوره مسابقات معرفی کتاب 120+20 صنعت آب و برق استان یزد

مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان برگزار شد  

مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات معرفی کتاب (20+120) صنعت آب و برق استان یزد با حضور مدیران و کارکنان این صنعت برگزار و از برترین های این دوره تقدیر شد.
در این دوره از مسابقات، ۶۰۰ نفر از کارکنان، فرزندان و همسر همکاران صنعت آب و برق استان یزد باهم به رقابت پرداختند که تعداد 32  نفر از شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات را کارکنان شرکت مدیریت تولید برق یزد و خانواده‌های آنها تشکیل دادند.
در ادامه این مراسم، احمد کردستانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن تشکر از عوامل اجرایی، از نگاه مثبت مدیران صنعت آب و برق استان به کتاب و کتابخوانی قدردانی کرد.
وی در ادامه با تاکید بر مدیریت مصرف انرژی در شرایط ورود به فصل گرم سال و شروع پیک بار مصرف آب و برق، از خانواده‌های کارکنان این صنعت بزرگ و مهم خواست تا همیار انرژی باشند و مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در انرژی را به دوستان و آشنایان خود توصیه کنند تا پیک بار امسال نیز بدون مشکل پشت سر گذاشته شود.
گفتنی است؛ این دوره از مسابقات در سه بخش ویدئویی، صوتی و تصویرسازی و هر بخش در ۵ رده سنی برگزار که از بین نفرات شرکت کننده، مهدی دهقانی، محمد سجاد پاک نیا، مهدی نظری، زینب دهقانی و فاطمه محمدی در بخش تصویری و مهدیه هنزایی زاده و مهرناز قربانی در بخش صوتی از شرکت مدیریت تولید برق یزد حائز رتبه های اول تا سوم استانی شدند.
اجرای قصه‌گویی، گروه موسیقی سنتی و سنتور نوازی، از دیگر برنامه های این مراسم بود.
خاطر نشان می گردد، آثار برگزیده این دوره از مسابقات در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و از طریق کانال‌های پیام رسان، منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران

آدرس: یزد- میدان صنعت- بلوار شهید دهقان منشادی- کنار گذر یزد به کرمان- جاده فولاد آلیاژی- نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

صندوق پستی: 365-89175

تلفن: 37252083-37252082-37252081 - (035)

نمابر: 37252080 - (035)

پست الکترونیکی: info[at]ypgmc.co.ir